WarOfClicks Sınırsız Tıklama Botu Güncel 2015


Warofclicks

Herkese merhaba ; tanıtacağım sitede oynayarak para kazanacaksınız.

Sitenin mantığı : Günlük sınırsız reklam tıklama hakkınız var .

-Reklamlar genellikle 5 saniye , bazen 30 saniyelik reklamlarda oluyor.

-Sitede dolar ve warcoin sistemi var .

-1 warcoin=0.001$

-Tıklamalarınızı RH(Rush Hour) ve WarGrid'de yapabilirsiniz.

-Para veren reklamlar 0.002 dolar veriyor ve 1 saatte bir çıkıyor.(Altta bahsettiğim gibi örneğin bana WarGridden bu 1 saati 30 dakikaya indiren item çıktı artık daha çabuk kazanıyorum.)
AŞAĞIDAKİ LİNKTEN UYE OLANLARA SİTENİN BOTUNU VERECEM BOTU AÇIK BIRAKIN VE O TIKLASIN 
LEVEL SİSTEMİ : 

-Sitede reklamlara tıkladıkça level atlıyorsunuz. Örneğin 1.levelde tık başına 0.005 warcoin kazanıyorsunuz. Level atladıkça bu sayı artıyor.

-Ayrıca wargrid denen bir sistem var . Bildiğimiz ptc sitelerindeki gride çok benzer.Wargridde tıkladıkça yine tık sayınız artıyor.

-Wargrid'den item-bonus warcoin çıkabiliyor.

-Ayrıca level atladıkça bonus warcoin alıyorsunuz.

İTEMLER:

-Sitede reklamların dolum süresini azaltan itemler , rr(rented referral) kiralama aralıklarını kısaltan itemler vs. birsürü item var .

ACHİVEMENTS:

-Sitede tıklama yaparak en iyiler arasında yer alabiliyorsunuz.

Not : Site gerçekten PTC sistemini eğlence ile birleştirmiş . Hem tıklayarak kazanıyorsunuz , hem de öteki üyelerle yarışıyorsunuz.Günde 20 saat tıklayan üyeler var 

VİDEO KANITI




ÜYE OLMAK İÇİN TIKLAYINIZ


Not2: Arkadaşlar her konuda yardımcı olabilirim , soru sormaktan çekinmeyin lütfen .
Not3: Arkadaşlar Yeni Bot Çıkmıştır. Eski botun kullanımı iptal edilmiştir. Aşağıdan Link İsteyiniz.

BOT YUKARDAKİ LİNKTEN ÜYE OLUP YAZIYA ÜYE OLDUKLARI MAİL ADRESLERİNİ
YORUM ATANLARA GÖNDERİLECEKTİR.

YORUM YAPMAK İÇİN TIKLAYINIZ


26 yorum:

  1. yukarıdaki linkten üye oldum. bilgilerim şu şekilde:
    Nick:sahabe11
    Email:fehmiyavuz11@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Email adresinize bot indirme linki gönderilmiştir. İyi günlerde harcayın.

      Sil
  2. üye oldum. bilgilerim şu şekilde:
    Nick:kartal14
    Email:k.keser3@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üye Oldugunuz İçin Teşekkürler. Link Mail Adresinize Gönderilmiştir.

      Sil
  3. yukarıdaki linkten üye oldum. bilgilerim şu şekilde:
    Nick:odanada
    Email:ooerdik.ooe@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. üye oldum nick :sahin_7 email: kazimsahin007@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. yukardaki linkten üye oldum.
    Nick:abraham69
    E-mail:abraham69_69@mynet.com

    YanıtlaSil
  6. Email: phuoc0191vn@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. Yukardaki linkten üye oldum
    Nick=selhatin
    E-posta=selhatin_21@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. kullanıcı adı : atakan14

    mail adresi : atakancelik14@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. Nick:mertore44
    Mail adresi: merttyuksekbas@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. farukyesilyurt
    farukyesilyurt55@yandex.com

    YanıtlaSil
  11. Üye Oldum
    GameTR
    tekkuraloyun736@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. Nick: AWparakazanma
    Mail: Vusal_mecidzade@yahoo.com

    YanıtlaSil
  13. nick:emre06
    mail:emrekeles0006@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. üye oldum
    CyberSoldier

    emre_2285_tan_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  15. yukarıdaki linkten üye oldum. bilgilerim şu şekilde:
    Nick:treogaming
    Email:hackcer123@hotmail.com

    YanıtlaSil
  16. Nick. mushfiq
    Email.musfiq480@gmail.com

    YanıtlaSil
  17. Yukarıdaki linkden bende üye oldum.
    NİCK:calayir
    EMAİL: calayirhuseyin@gmail.com

    YanıtlaSil
  18. serseri25
    ozers159@gmail.com

    YanıtlaSil
  19. orf1976@mynet.com

    YanıtlaSil
  20. üye oldum bot linkini gönderebilirmisiniz.

    YanıtlaSil
  21. Yukarıdaki linkten üye oldum eposta adresim
    turgutrecep25@gmail.com

    YanıtlaSil